3 Ekim 2019 Perşembe

Saç Hastalıkları ve Saç Dökülmesi İçin Dua

Saç Hastalıkları ve Saç Dökülmesi İçin Dua

Saç dökülen yere el konur ve aşağıdaki esma çokça yapabildiğince zikredilir ve saç dökülmesi durana kadar sürekli her gün yapılabildiği kadar tekrar edilir.

1. OKUMA TERKİBİ

Saç dökülmesinin durması ve saç çıkması için okunacak esma: "El Bedi"
Her gün her saat okunabileceği gibi en etkili günü olan Perşembe günü;Sabah güneş doğarken ve ikindiden hemen önce okunabilir.Gece okumaları ise tam gece yarısıdır.


Saç dökülmesini önlemek için arkasından mutlaka şu şifa ayetleri okunmalıdır:

ŞİFÂ ÂYETLERİ

Îkâz: Şifâ âyetleri, her seferinde altı âyetin tamâmını okumak şartı ile sabah ve akşam yedişer def‘a okunacaktır.


 

Bi’smi’llâhi’r-rahmâni’r-rahîm

Ve yeşfi sudûre kavmin mü’minîn. (Tevbe, 14)

Ve şifâun li-mâ fî’s-sudûr. (Yûnus, 57)

Yahrucu min butûnihâ şarâbun muhtelifun elvênuhu fîhi şifâun li’n-nâs. (Nahl, 69)

Ve nünezzilü mine’l-kur’âni mâ hüve şifâun ve rahmetün li’l-mü’minîn. (İsrâ, 82.)

Ve izâ maridtü fe-hüve yeşfîn. (Şuarâ, 80)

Kul hüve li’llezîne âmenû hüden ve şifâ’. (Fussilet, 44)

Türkçe Anlamları:

Rahmân ve Rahîm olan Allâh’ın adıyla.

Mü’min toplumun kalplerini ferahlatsın. (Tevbe, 14)

Gönüllerde olan dertlere, bir şifâdır. (Yûnus, 57)

Onların (arıların) karınlarından renkleri çeşitli bir şerbet (bal) çıkar. Onda insanlar için bir şifâ vardır. (Nahl, 69)

Biz Kur’an’dan öyle bir şey indiriyoruz ki O, müminler için şifâ ve rahmettir. (İsrâ, 82)

Hastalandığım zaman O, bana şifâ verendir. (Şu‘arâ, 80)

De ki; O inananlar için doğru yolu gösteren bir kılavuz ve şifâdır. (Fussilet, 44)

 
 
------------------------------------------------------------------------------------
 
2. OKUMA TERKİBİ

Yine saç dökülmesi başta olmak üzere birçok saç hastalığı için 117 kez "El-Kaviyy celle celalü" zikri okunabilir.

Ardından şifa ayetleri 11 kere okunur. 


Dertte,şifada Allahtandır.Bu esmaları ve duaları okuyan bir çok kişi şifa bulmuş,saç dökülmesi durmuştur.Saç dökülmesi için okunacak en tesirli ve en etkili esma ve dualar bunlardır.Allah tüm inanlara şifalar versin inşallah,Amin.
 
Kaynak : Alıntı

70 yorum:

  1. El Bedi esmasini 86 defa mi takrar etmemmiz lazim yoksa istedigigmiz kadar mi cunku bu esmanin zikir sayisis 86
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebced sayısı (86)
      (86) kere çekmeniz yeterli olduğu kaynaklarda beyan edilmiş.
      Hergece 7963 kere "Ya Bedi" okuyan işsiz kalmaz...
      Selam ve dua ile.

      Sil
    2. Birde kaynakta istediğiniz kadar okuyabileceğinizde. beyan edilmiş.sayı sınırsız.

      Sil
  2. Allah herkese şifa versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amin amin İNŞALLAH🤲

      Sil
    2. Duayı 11 defa okumak şart mı 1 defa okusak olur mu ?

      Sil
    3. Okuyacağınız ayeti kerimler 5 dk. almaz .Üşenmeden 11 defa okuyun. Hem bu sayede ezberleme olğına sahip olursunuz.
      selamlar.

      Sil
  3. Salih abi ben doğal bittim sabunu kullanıyorum ve sipariş verdim yine ve artık banyodan sonra bu duaları ve esmalari okuyacağım allah herkese şifa versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim Şifa versin. Amin.

      Sil
    2. Nerden verdin gardasim

      Sil
    3. Admin kardeş bana bir cevap verirmisin

      Sil
    4. Duaya devam edin. Şampuan yerine doğal sabunlar kullanın.
      Rabbim şifa versin.

      Sil
  4. Böyle dua varsa cübbelı hoca nıye kel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bravo çok doğru bir tespit.I like that

      Sil
    2. Ben hergün okudum perşembe günleri özellikle bir ay sonra saçlarımı rasta yaptırmaya berbere gittim.Allah bu duayı bulandan razı olsun saçtan kafam vüdümu artık ağır geliyor kafamı taşıyamıyorum bu gidişle saçlarımı kestiricem galiba duayı biraz fazla okumuşum.

      Sil
    3. Kardesım gercekten faydası oldumu benım bıde saçlar beyaz faydası olurmu

      Sil
    4. Belkide hoca kel olmaktan şikayetçi değildir memnundur halinden

      Sil
    5. kimi insan saç dökülmesini dert etmez kardeşim eğer sen dert ediyorsan oku -Şüphesiz Allah İsterse Saçından Tek Tel Dökülmez-
      O isterse dünyayı tersine çevirir.

      Sil
    6. Belki kel olmak daha çok hoşuna gidiyordur

      Sil
  5. Arkadaşlar, kaç defa okuduğunuz önemli değil.. Nasıl okuduğunuz önemli. Siz içten ,kalbimizle tamamen Allah'a inanarak elinizi açın ister bir defa okuyun ister beş. Yeter ki Allah sizin o içten sesinizi duysun.. yalnızca Allah'tan geldiğine ve onun size yardım edebileceğine inanın Rabb'im sizi elbette duyacaktır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel konuşuyorsun kardeşim,Allah işlerini rast getirsin.inşallah (amin)

      Sil
    2. Sayı önemli değil önemli olan samimiyet ve inanmak. Kimi bir kere okur dua kabul olur kimi bin kere okur dua kabul olmaz o yüzden samimiyet ve teslimiyet önemli. Saygılar

      Sil
  6. Hocam benım yas 24 saçlarım beyaz faydası olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çözüm bulabildin mi kardeş benimde aynı şekilde erken yaşta beyazliyor çünkü

      Sil
  7. Selamün aleyküm doğuştan çıkmayan bölgeler içinde okunabilirmi bu dua ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şifayı veren Allah-u Te'ala inşaAllah Şifa olur.

      Sil
  8. benim duayı okumaya başlayalı bir hafta oldu İnşAllah faydasını görürüz Allah'ın izniyle arkadaşlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuç Alıncaya Kadar Okumaya Devam Edin. İnşaAllah Şifa Olur.

      Sil
  9. Hocam aon 6 6aydir cok aacim dokuluyor kullnmadigim sampian sabun kalmdi ama dwvm ediyor. Belkide en etkili olack olan dualari okudum insallh derdime derman verir

    YanıtlaSil
  10. bir ay öncesine kadar elimi saçıma bir atardım avucama bakardım elli tane saç gelirdi aşırı dökülüyordu kelleşme sürecine girmişti kafam. Allah'a şükürler olsun duayı bir aydan fazladır her gün hiç aksatmadan okuyorum saçmalarım artık yok denecek kadar az dökülüyor. inanarak okuyun arkadaşlar faydasını göreceksiniz. ya ben bayarak beri okuyorum bi işe yaramadı demeyin, Allah muhakkak yardım ediyor. Namazımı da başladım çok şükür, namaz sonunda kıbleye yönelerek okuyorum elmayı daha da faydasını gördüm. Allahümme amin.

    YanıtlaSil
  11. Bende iki gün oldu okumaya başladım. Gelişmeleri burdan haber vericem arkadaşlar Allah ın izniyle. Benim de çok dökülüyor. Kan tahlillerinde hiç bişey çıkmadı. Çare bu dualarda inanıyorum. Rabbim in izniyle saç dökülmem duracak buna inanıyorum 😊

    YanıtlaSil
  12. Benimde saçlarım çok dökülüyor bende herseyi denedim ama dökülme durmadı bu duaları okuyacak artık Allah ım kabul etsin inşallah benimde artık normal bi saçın olmasını çok istiyorum

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşlar gerçekten fayda gören oldu mu ?
    Dokulmeniz durdu mu veya çıkmayan yerler çıktı mı ?

    YanıtlaSil
  14. El Bedi esmasini okur iken Celle Celaluhu demelimiyiz? Yani okur iken sadece El Bedi mi demeliyiz yoksa El Bedi Celle Celaluhu mu demeliyiz nasil daha dogru olur ????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. El Bedi , El Bedi... Nefesinizin bittiği yerde Celle Celalühü diyebilirsiniz.
      İsterseniz celle celalü diyede okuyabilirsiniz.
      Selamlar.

      Sil
  15. Ya Bedi diye okunması gerek değilmiydi hocam ?

    YanıtlaSil
  16. YA Bedi yada El Bedi her iki şekilde okunabilir.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
  17. Okuyup faydasini goren varmi.
    Insallah çikar saclarimiz ve dokulmez.🤲😔

    YanıtlaSil
  18. abi tam olarak saç için neyi okuyacagım ve nasıl okuyacagım anlayamadım yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ELİNİ SAÇINA KOYUP OKUMANIN TESİRLİ OLDUĞU BEYANI VAR.
      SENDE BU ŞEKİLDE 2 AYRI TERKİBİ SONUÇ ALINCAYA KADAR OKUMAYA DEVAM EDERSİM
      --------------
      1. TERKİP (YA BEDİ)İSM-İ ŞERİFİNİ 86 KERE OKU. ARDINDAN ŞİFA AYETLERİNİ 11 KERE OKU VE DUA'NI EDERSİN.
      --------------------------
      2. TERKİP 117 kez "El-Kaviyy celle celalü" zikri oku ARDINDAN ŞİFA AYETLERİNİ 11 KERE OKU VE DUA'NI EDERSİN.
      SELAMLAR.

      Sil
    2. Abi 1 2 yazdıklarının ikisini mi yapalım yoksa 1veya 2 den birini mi yapalım

      Sil
    3. 7 gün 1. terkibi yaparsınız,
      ardın dan 7 gün ikinci terkibi yaparsınız.
      Sonuç alıncayakadar böylece devam edebilirsiniz.
      Yada her iki terkibi yapıp devam edersiniz.
      Bir kere okuyup barakmayın. Devamlı okuyun.
      ---------------------------------
      Birde önerim blog içinde şifa namazı var.
      Ben çok faydalarını gördüm.
      sizde saçlarınızın yada bedeninizde herhangi bir hastalığa niyet mutlaka zaman ayırıp okuyun.
      selamlar.

      Sil
    4. Şifa ayetleri 11 kere okumak şart mı 1 defa okusak olur mu ?

      Sil
  19. Benimde saçım çok dökülüyor faydasını gören yazabilirim lütfen

    YanıtlaSil
  20. 18 yaşındayım saçlarım dökülüyor. İlaçlara 820 tl para verdim:( Ağlayın! Su yükselsin belki kurtulur gemi
    Anne seccaden gelsin.
    Bize dua et e mi

    YanıtlaSil
  21. Kardeşim bana bir dönermisin

    YanıtlaSil
  22. Benim bir sorum olacaktı sana

    YanıtlaSil
  23. Admin kardeş beni bir cevaplarmısın

    YanıtlaSil
  24. Eğer saçlarınız dökülmeye devam ediyorsa bir doktora görünmekte fayda olur. Hem dua hem ilaç kullanmak iyi olur.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
  25. Admin bende uzun zamandır aşırı saç dökülmesi yaşıyorum hatta bazı yerler keleşmeye başladı bile. Ne yaptıysam boş hastaneye de gittim ama hiçbir ilaç doğru dürüst etki göstermedi. Allah'ın izniyle bende okumaya baslicam. İnşallah dökülme duracaktır. Selametle kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasi oldu saç dokulmen durdu mu lütfen doğruyu soyle

      Sil
  26. İnşallah Şifa Olur.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
  27. Ben denedim faydasini görüyorum elhamdüllillah

    YanıtlaSil
  28. Ailece saclamiz beyazlayor aşırı bir özgüven kaybı oluştu bizde çok üzülüyoruz demicem inşallah bir hayrini görürüz

    YanıtlaSil
  29. merhabalar. Dökülmesinde beyazlasın.
    Okuyacağınız dualar,
    Şifa Olur İnşaAllah.

    YanıtlaSil
  30. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  31. Hocam gerçekten fayda bulan oldu mu

    YanıtlaSil
  32. Şifa bulan bir kardeşimiz yorum kısmına yazmış.
    Özellikle Perşembe sabah namazından sonra 1 okudum fayda buldum diye yazmış. Allah'tan iste ve dua et. Birde şampuan kullanıyorsan vaz geç bittim sabunları var onlardan alıp kullan. İnşaAllah şifa olur. Duadan asla vaz geçme. Şifa ayetleri salavatı şerifler var. Onlarıda oku.
    Çörek otu yağı içip dene.
    Rabbim Şifa versin.

    YanıtlaSil
  33. Hayırlı geceler kızımın saçları dökülüyor ona nasıl okumamı önerirsiniz?ismini söylemem gerekir mi yoksa o yanımdayken mi okumam daha iyi?

    YanıtlaSil
  34. Şöye niyet edilebilir. Ayşe xxxx kızı, fatma xxxx okumaya diye yada kızımı okumaya.
    Selamlar

    YanıtlaSil
  35. Hayatda o kadar cok sıkıntı varken bizim derdimize bak ya...ne kadar trajikomik bir durum içerisindeyiz.

    YanıtlaSil
  36. Alimler ne diyor biliyormusun, dertsiz müslüman olmaz, derdi yoksa imanda sorunvardır.
    Hepimizin derdi var dua edelim bu beladan kurtuluş var.
    Namazımızı zamanında kılalım, Zikrimizi yapalım ve kebair günahlardan kurtuldukmu Allah-u Te'ala 'nın yardımı gelir.
    Hiç kimseninde yaptığı yanına kar kalmaz.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
  37. Elbedi kaviiyy desekte oluyor galiba değilmi admin

    YanıtlaSil
  38. Ebced değerleri farklı Ya Bediu 86, Ya Kaviyy 116
    İki ism-i şerif birlekte okunması ile ilgili kitapta bilgi yok.
    Okunurmu okunur. Ya Kaviyy ism-- şerifi çok güçlü okuduğumda hissediyorum.
    selamlar.

    YanıtlaSil
  39. Şifa ayetlerini 11 defa okumak şart mi 1 defa okusak olur mu ?

    YanıtlaSil