19 Mart 2019 Salı

Bütün Hastalıklara Şifa - Türlü dert ve sıkıntıya çare - Düşmana Karşı Güç İçin Okunacak 6 Zikir (CübbeliAhmet Hoca )



   Bu kelimeleri çokça okumaya devam et , zira bu kelimelerde bütün hastalıklara şifa, her türlü dert ve sıkıntıya çare ve her türlü düşmana karşı güç ve yardım vardır.Bu kelimeleri ilk defa Arş-ı Ala' yı taşımakla vazifeli melekler, bu vazife ile emrolundukları vakit okudular ve kıyamete kadar da bunu okumaya devam ederler"   Altta duanın fazileti hakkında bilgi var.

Cübbeli Ahmet Hocaefendi ile Bu Haftanın Sohbeti 4 Aralık 2018 Sohbetinde bahsetmiş olduğu
Şifa duası.
Duanın fazileti sohbet içinde anlatılmıştır.
Hocamızın bahsetmiş olduğu duayı sohbet içinde kendisi okuyor.


Hergün 7 Defa Okunur - Okurken elinizi alnınıza koyarak okuyunuz.
BÜTÜN HASTALIKLARA ŞİFA TÜRLÜ DERTLERE , SIKINTIYA ÇARE VE DÜŞMANA KARŞI GÜÇ VE YARDIM İÇİN OKUNACAK DUA
  Bismillâh. Rabbiyallâh. Hasbiyallâh. Tevekkeltü alallâh. İ'tesamtü billâh. Fevvadtü emrî ilallâh. Mâşâallâh. Lâ havle ve lâ quvvete illâ billâh.
 
Allâh' ın adıyla! Allâh bana yeter! Ancak Allâh' a tevekkül ettim, ancak Allâha sığındım, işlerimi Allâh'a ısmarladım,
Allâh ne dilerse o olur , Allâh'ın yardımı olmadan (hiçbir şeye) güç bulunmaz' 
 
dedi.  (Cübbeli Ahmet Hoca )
(Şifa duası)




Cübbeli Ahmet Hocaefendi ile Bu Haftanın Sohbeti 4 Aralık 2018



 Kaynak: Cübbeli Ahmet Hoca Efendi (Allah Ondan Razı Olsun)

Sosyal Medya Hesapları:
 Web Site : https://www.cubbeliahmethoca.com.tr
Youtube : http://www.youtube.com/cubbeliahmethoca
 Facebook : http://www.facebook.com/cubbeliahmethoca
Twitter : http://www.twitter.com/c_ahmethoca
Instagram : http://www.instagram.com/cubbeliahmet...

Alıveriş :https://www.herseybusepette.com/
https://www.lalegultv.com.tr/
https://www.laleguldergisi.com/


 Duanın farklı okuma şekilleri var 2.cisi aşağıda.

**********************************************************
***********************************************************
************************************************************


BÜTÜN HASTALIKLARA ŞİFA DUA
Meşayıhtan bir zat anlatıyor:
Şiddetli bir hastalığa yakalanmıştım.Öyle ki ben kendimden ümidi kesmiş, beni görenlerde benden ümidi kesmişlerdi.Hastalığımın çok şiddetlendiği günlerde idi. Bir Cuma gecesi rüyamda yanıma bir zat geldi ve başucuma oturdu.O zatın peşinden daha bir çok insan geldi.
Onlar gelirken kuşlara benziyor girip oturduklarında ise ademoğlu suretinde oluyorlardı.Onların gelişleri kesilinceye kadar gözüm kapıda idi.Girişleri tamamlanıp gelen kalmayınca , o zat başını kaldırdı :
"Benim bu beldeye geliş maksadım üç kişiyi ziyarettir.Birisi şu" diyerek beni işaret etti.Sonra "Diğeri Salih' ul Hulkani" dedi(Ben bu zikredilen kişiyi daha önce tanımıyordum).Sonra ismini açıklamadığı "Bir Kadın" dedi. Ondan sonra elini alnımın iki yanı üzerine koyarak;
"Bismillâh,rabbiyallâh,i' tasamtübillâh, fevvadtü emrî ilallâh, mâşâallâh, lâ kuvvete illâ billâh"dedi.
"Sonra bu kelimeleri çokça okumaya devam et , zira bu kelimelerde bütün hastalıklara şifa, her türlü dert ve sıkıntıya çare ve her türlü düşmana karşı güç ve yardım vardır.Bu kelimeleri ilk defa Arş-ı Ala' yı taşımakla vazifeli melekler, bu vazife ile emrolundukları vakit okudular ve kıyamete kadar da bunu okumaya devam ederler" buyurdu.
O zatın sağ yanında oturan kişi "Ya Rasülullah düşman ile karşılaşıldığında bu kelimeler okunursa?"dedi.Bunun üzerine "Çok güzel, çok güzel.Bunda fetih, yardım ve müjde vardır" buyurdular.
Ben o zatın Rasülullah efendimiz olduğunu anladım ve suali soran kişinin de Ebu Bekr-i Sıddık zannettim."Ya rasülullah bu zat hazreti sıddık mıdır?" dedim."Bu ,amcam Hamza' dır" ve sol tarafındakileri işaret ederek bunlar "Bunlar şehitlerdir"dedi ve sonra da daha geridekileri işaret ederek "Bunlar  da salihlerdir" buyurdular.
Sonra çıktılar, ben de uyandım. Bütün hastalığımdan kurtulmuş ve eski sağlığım daha sıhhatli olarak...Elhamdülillah
 ************************************************



YOLCULUK DUASI...


Bismillâh. Rabbiyallâh. Hasbiyallâh. Tevekkeltü alallâh. İ'tesamtü billâh. Fevvadtü emrî ilallâh. Mâşâallâh. Lâ havle ve lâ quvvete illâ billâh. 


(Bir vasıtaya binildiğinde 8 veya 12 kere okunması tavsiye edilmiştir)
BİSMİLLAH: İsmi Allah olanın varlığı ve kuvveleri olarak,
Rabbiyallah: Rabbim Allah’dır,
Hasbiyallah: Allah bana yeter,
Tevekkeltü alAllah: Allah’a tevekkül ettim,
Ve ı’tesamtu Billah: Ve varlığımdaki ilahi boyut ile korundum,
Ve fevvedtu emriy ilAllah: İşimi Allah’a bıraktım,
MâşaAllah: Olan Allah’ın istediğidir,
Lâ kuvvete illâ Billah: Kuvvet yok, ancak Allah'ın.

53 yorum:

  1. Yukaridaki dua mi doğru asagidaki mi
    Ikisi farkli dualar mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki farkı beyan var. Üstteki Cübbeli Ahmet Hocanın kaynakları ile vermiş olduğu dua. Üstekini baz alın.
      Ben bilgi olsun diye ikisinide koydum.
      Okurken elinizi alnınıza koyup öyle okuyun.
      Selamlar.

      Sil
  2. Dualar için bilgilendiriniz

    YanıtlaSil
  3. Selamün aleyküm kardeşim bu duanın arapcasi mevcud ise atar mısın buraya .. Allah razı olsun senden ,All Al seni hayırla mükafatlandırsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arapça metni elimde yok. Bulursam mutlaka eklerim

      Sil
    2. بسم الله ربى الله حسبي الله توكلت على الله إعتصمت بالله فوضت امري إلى الله ماشاء الله لا حول ولا قوة إلا بالله

      Sil
  4. Allah seni hayırla mükafatlandırsın

    YanıtlaSil
  5. Hocam benim beynim çook yanıyor çocutumu kendimi öldürmek geliyor çaresizim bana okunmus yumurta yedirdiler resmimimi okuttular bansuyuna okudular gece elektirigi söndürüp korkuttular halen beynim yanıyor vesvse geliyor yardım edin😭😭😭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hergün
      Eûzu billahi mineş-şeytânirracîm. Bismillahirrahmanirrahîm.
      113 Flak Suresi 113 Nas Suresi Okuyun
      Suya okuyup içibilirsiniz.
      Aşağıdaki Linkte Okunacak Sure ve Ayetleride suya okuyup için. Bunu 7 gün tekrarlayın.
      Bugun Recep ayının 10. Günü bugün yapıaln dualar kabul olur. Siz size kötülük yapanları Allah-u Tealaya havale edin. Ayrıca blog içinde düşmanlara karşı okuma terkipleri var. Cep telefonu ile internete giriyorsanız sayfanın alt tarafında bir çok dua terkibi var.
      Rabbim Şifa Versin.
      Büyü Sihir İptali İçin Okunacak Sureler Ayetler Dualar
      https://sifaayetleridualari.blogspot.com/p/fatiha-suresi-1fatiha-1-bismillahir.html

      Sil
  6. kardeşim bu şifa duasının Arapçası yok mu ya mümkün değil mi Arapça yazmanız bismillah rabbiyallah hasbiyallah bu kadar mı aciziz yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arapça şerhi yok, olunca mutlaka eklerim.
      Selametle

      Sil
    2. Çok Şükür bugün herkesin okuyacağı şekil yazıyor, amel belli niyet belli, tabi arapça yazılıda koyar. Yada siz biliyorsanız siz yazın.

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. bismillah, rabiyallah, hasbiyallah, tevekkeltü alallah, itasamtübillâh fevvadtü emri ilallah maşallah, la havle vela kuvvete illa billah. Doğrusu

    YanıtlaSil
  9. Acil arapçasını isyiyoruz dogru okumak için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar doğru olan arabcasını vermezler ya,da arabca bilmiyorlar,da biliyor gibi gözükmeye çalışıyorlar ben neler yazdım bu konuda hiç aldırmazlar hiç olmazsa latincenin yanında arabcasınıda verin,de isteyen latin isteyen arabcasını okusun dedim ama fayda vermedi

      Sil
    2. Yukarıda arapça metin var,bu yok diyenler görmediler mi

      Sil
  10. Allah razi olsun... Rabbim herkesin sıkıntılarına selamet, hastaliklarına şifa versin insallah

    YanıtlaSil
  11. ALLAH RAZI OLSUN İNŞALLAH KARDEŞİM NEFSİNİN RIZASINCA KELİMELERİNİN ADEDİNCE YÜCE İSİMLERİNİN YÜCE İSMİ AZAMLARININ SONSUZ SONSUZ YÜCELİKLERİ BÜYÜKLÜKLERİ KADAR ARŞININ AĞIRLIĞINCA SEMALARININ DOLUSUNCA YARATTIKLARININ YARATACAKLARININ SAYISINCA SİZDEN SİZİ EĞİTEN ÖĞRETENLERDEN DOYURAN BABADAN DOĞURAN ANADAN YEDİ CEDDİNİZDEN RAZI OLSUN İNŞALLAH KARDEŞİM

    YanıtlaSil
  12. AYRICA HOCAM TABİKİDE SİZDEN SİZİ EĞİTEN ÖĞRETENLERDEN DOYURAN BABADAN DOĞURAN ANADAN YEDİ CEDDİNİZDEN RAZI OLSUN İNŞALLAH HOCAM

    YanıtlaSil
  13. Allah razi olsun, hamdolsun cok fayda gordum bu siteden. Bir sorum olacak bir yerde gözüme ilişmişti ve kaydetmişim "seyahat ettiren" diye de not almistim. Ama telefonum bozuldu. Lutfen bu konuda yardımcı olur musunuz cok memnun olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aradığınız
      İstihare namazı ve duası nasıl olmalıdır; istiharenin dinimizdeki hükmü nedir?
      https://sifaayetleridualari.blogspot.com/2019/10/istihare-namaz-ve-duas-nasl-olmaldr.html

      Sil
  14. İstihare namazı ve duası nasıl olmalıdır; istiharenin dinimizdeki hükmü nedir?

    https://sifaayetleridualari.blogspot.com/2019/10/istihare-namaz-ve-duas-nasl-olmaldr.html

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesajınızı sildim. Cübbeli Ahmet Hoca İle herhangibir bağlantım yok. Sohbetlerini tv. youtub facebook'tan dinliyorum ayrıca dergi kitaplarını okuyorum.
      ------------------------------------------------
      Dua ile igili araştırmam devam ediyor.
      Bulursam paylaşırım.
      ---------------------------
      Şifa İçin bir kaç dua terkibi
      HASTAYA ŞİFA NAMAZI
      https://sifaayetleridualari.blogspot.com/2017/03/hastaya-sifa-namazi.html
      --------------------------------
      Bir bardak suya okuyup içersiniz
      Ayeti Hırz (Mümkünse İlkindi Namazından sonra Okursunuz)
      https://sifaayetleridualari.blogspot.com/p/ayeti-hrz-turkce-okunusu-buyu-sihir.html
      -------------------------------------
      Büyü Sihir İptali İçin Okunacak Sureler Ayetler Dualar
      https://sifaayetleridualari.blogspot.com/p/fatiha-suresi-1fatiha-1-bismillahir.html
      ----------------------------------

      Sil
  16. Cok naziksiniz cok tesekkur ederim zahmetler verdim Allah razi olsun dikkatle okuyacagim tavsiyede bulunduklarinizi saygilar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3-7 kere iki terkibide uygula inşaallah şifa olucak.
      Ayeti Hırz Ben şifa için bizim aile fertlerini okuyorum,HASTAYA ŞİFA NAMAZI her hafta birgün mutlaka uyguluyorum ben çok faydasını gördüm. İnşaAllah sende rahatlayacaksın. Şifa bulacaksın.
      Selamlar.

      Sil
  17. MaşaAllah subhanAllah Allah kabul etsin Allah daim etsin şifanızı. Hastaya şifa namazını da ilk defa gördüm ama ben de kendimce hacet namazı kılıyordum yani bu niyetle. Şifa Allah'tan. Tekrar cok tesekkur ederim saygilar esenlikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şifa Namazının 1000 kere okunan ism-Şerifi zikri var.
      Yaklaşık 1 saat sürüyor.

      Sil
  18. Evet tabi gördüm cok guzel anlamı. Tam recete😊🙏

    YanıtlaSil
  19. بسم الله ربى الله حسبي الله توكلت على الله اعتتصمت بالله فوضت امري إلى الله ماشاء الله لا حول ولا قوة إلا بالله

    YanıtlaSil
  20. بسم الله ربى الله حسبي الله توكلت على الله إعتصمت بالله فوضت امري إلى الله ماشاء الله لا حول ولا قوة إلا بالله

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekürler. Arapça mentini ekledim. düzenleme yapıldı.
      Selamlar.

      Sil
  21. Hastayken okuyabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  22. Hocam iyi günler benim de 10 senedir gözümün önüne siyah noktalar geliyor gözle ilgili degil Dr da gittim insanlara göz teması kuramıyorum devamlı okuyorum ama birtürlü geçmiyor hacı hocaya da gittim büyü musallat dedi temizliyor sonu gelmiyor bıktım artık aileye eve yapılmış felan diyor sonu gelmiyor yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  23. Gözleriniin Şifası İçin
    https://sifaayetleridualari.blogspot.com/2014/11/goz-hastalklar-icin-esmaul-husna-ile.html
    ---------------------------------------------------
    Diğer sıkıntınız için (Cinler ve Büyü İçin Şifa)
    Öncelikle 70 defa Saffat Suresinin ilk on(10) ayetini
    Okuyun.
    Saffat Suresi 1-10. Ayetler Arapça okumayı biliyorsanız diyanetin sitesinden okursunuz.
    Bilmiyorsanız Okunuşu:
    Ves sâffati saffâ(saffen).Fez zâcirâti zecrâ(zecran).Fet tâliyâti zikrâ(zikran). İnne ilâhekum le vâhıdun.Rabbus semâvâti vel ardı ve mâ beynehumâ ve rabbul meşârık(meşârıkı).İnnâ zeyyennâs semâed dunyâ bi zîynetinil kevâkib(kevâkibi). Ve hıfzan min kulli şeytânin mârid(mâridin). Lâ yessemmeûne ilâl meleil a’lâ ve yukzefûne min kulli cânib(cânibin). Duhûran ve lehum azâbun vâsibun. İllâ men hatıfel hatfete fe etbeahu şihâbun sâkibun.
    sıkıntılar oldukça tekrarlarsınız.
    Bir bardak suyada okuyup içersiniz.
    --------------------------------------------------
    Hastaya Şifa Namazı
    https://sifaayetleridualari.blogspot.com/2017/03/hastaya-sifa-namazi.html
    Bu namaz ve zikri çok etkili. kendimde haftada bir kez tekrarlıyorum.
    Sıkıntı Oldukça Tekrarlayın.
    -----------------------------------------------
    Ayeti Hırz Büyü sihir cinlerden kurtulmak İçin Etkili
    Mümkünse ilkindi namazından sonra değilse gün içinde
    Sıkıntılar geçinceye kadar okuyun.
    https://sifaayetleridualari.blogspot.com/p/ayeti-hrz-turkce-okunusu-buyu-sihir.html
    Bir bardak suyada okuyup içersiniz.
    -----------------------------------------------
    Olmadımı 50 Defa ayetel Kursi Bir bardak suyada okuyup içersiniz.

    YanıtlaSil
  24. Allah razı olsun hocam deneyecem inş şifa bulurum evde çocuklarda da sknt olursa bu okuduklarm onlarada fayda eder değilmi

    YanıtlaSil
  25. Özellikle yüz bölgeme kaşıntı kızarıklık gibi atyr boyun bölgeme nokta kızarklk şişlik gibi kulaklarımda kızarıklık kaşnt baş bölgesinde de kasntlar bir pislik musallat var yani Allah kimseye yaşatmasın dermansız dert hapşırık gibi başlyr baş boyun karın şişiyor gürültüler sanki vücudunda birseyler geziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://sifaayetleridualari.blogspot.com/p/enerji-temizligi.html

      Sil
  26. Enerji Temizliği Başlıklı Yazı İçin Bir Çok Cinlerden kurtulmak İçin
    Okuma Terkipleri Var. Mutlaka Bunları Okuyun.
    İnşaAllah Şifa Olur.

    YanıtlaSil
  27. Bende evimi satamadım duanızı istiyorum ne okumalıyım ne yapmalıyım ALLAH RAZI OLSUN

    YanıtlaSil
  28. Bir Tanesini yazdı daha fazla dua linkte
    Bir malın satılması için o mal üzerine yedi defa Duha Suresi, yedi defa da Fil Suresi okunup üflenirse Allah'ın izni ile o mal en kısa zamanda satılır.
    ----------------------------------
    Bir malın ve mülkün satılması için okunacak sureler ve duası

     
    Bir malın ve mülkün satılması için her gün 7 duha suresi 7 fil suresini eviniz yada malınınz üzerine en az 7 gün okuyursunuz
    Birde paylaştığım aşağdaki duayı ikindiden sonra akşama yakın bir saatte 7 defa 7 gün boyu okuyorsunuz birde
    7 akşam (“Yâ Bâisü, Yâ Fettâh, Yâ Allâh”) esmaları üç esma birlikte (1062) defa okunursa, niyet ettiğiniz mal en kısa zamanda satılır Allah’ın izniyle.
    Rabbim dualarınızı kabul etsin amin
    ------------------------------
    https://sifaayetleridualari.blogspot.com/2020/01/bir-mali-kolay-ve-acil-satmak-icin.html

    YanıtlaSil
  29. Hocam kötü komşum yüzünden dukkanimi kapatmak zorunda kaldım bu durum için neokuyanilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peygamber efendimiz de sıkıntılı hissedilen zamanlarda okuması gereken bir duayı söylemiş. O dua da şöyledir:

      La ilahe illallahül’azim-ül-halim la ilahe illallahü Rabbül-Arş-il’azim la ilahe illallahü Rabbüs-semavati ve Rabbül-Erdı Rabbül’Arş-il-kerim.

      Anlamı: Allah'ım beni tüm sıkıntılarımdan kurtar. Şüphesiz sen her şeye gücü yetensin. Beni de en hayırlara vesile olacak şekilde arındır.

      Sil
  30. Şimdiden Allah razı olsun insanlara karşı genelde hep korumasız kalıyorum hep iyi olmak zorundaymışım gibi buda özgüven siz olduğumu düşünüyor insanlar aslında kötü olmak istemiyorum buda beni yoruyor güç lu olmak için hangi esmalari zikretmeliyim

    YanıtlaSil
  31. Fatiha,Ayetel Kürsi,İhlas,Felak, Nas Surelerini her sabah 11 defa okuyun, Namazların sonunda şu duayı okuyun.
    “Allahümme einnî ala zikrike ve şükrike ve hüsni ibadetik.”
    «Allâh’ım! Senʼi zikretmek, Sana şükretmek ve Sana güzelce kulluk etmekte bana yardım et!»
    ----------------------------------------------------
    “Lâ havle ve lâ kuvvete illâ billâhil aliyyil azîm” (en az 100 defa-500-1000)
    Anlamı :“Güç ve kuvvet, sadece Yüce ve Büyük olan Allah Teâlâ’nın yardımıyladır.”
    ------------------------------------------------------------------

    KUVVET BULMAK İÇİN OKUNACAK İSM-İ ŞERİFLER
    Sabah akşam şu yedi ism-i şerifi yüz kere okumaya devam eden kişi çok güçlü olacağından dolayı ölünceye kadar hiç bir itirazla karşılaşmaz, yani kimsenin itirazı onu aciz bırakamaz.


    [Mâ'ü'l-Ayneyn, Fâtiku'r-ratk alâ Râtikı'l-fetk; Cübbeli Ahmet Hocaefendi, Resâil-i Ahmediyye 32]
    İsm-i şerîfler:
    اَلْقَادِرُ الْمُقْتَدِرُ الْقَيُّومُ الْقَوِىُّ الْمَتِينُ الْمُتَكَبِّرُ الْمُعِينُ!
    "el-Kâdiru'l-müktediru'l-kayyûmü'l-kaviyyü'l-metînü'l-mütekebbiru'l-mü'în!"
    -----------------------------------------------------
    DÜNYA VE AHİRET SIKINTILARI İÇİN DUA
    حَسْبِيَ اللّٰهُۘ لَٓا اِلٰهَ اِلَّا هُوَۜ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظ۪يمِ
    Hasbiyallâhü lâ ilâhe illâ hüve aleyhi tevekkeltü ve hüve rabbül arşil azîm. (7 defa)
    --------------------------------------------------
    BÜTÜN HASTALIKLARA ŞİFA TÜRLÜ DERTLERE , SIKINTIYA ÇARE VE DÜŞMANA KARŞI GÜÇ VE YARDIM İÇİN OKUNACAK DUA (7 kere)
    "Bismillâh,rabbiyallâh,Hasbiyallah,Tevekkeltu âlAllâh ,i'tesamtü billâh,fevvadtü emrî ilallâh, mâşâallâh, lâ havle vela kuvvete illâ billâh"

    ANLAMI: Allah bana yeter. O'ndan başka ilah yoktur. Ben sadece O'na güvenip dayanırım. O yüce Arş'ın Sahibidir.
    ----------------------------------------------------------------------------
    Blog içinde bir çok dua terkibi var. Zaman bulursanız bakarsınız.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
  32. sürekli okuduğum halde nazardan bir türlü kurtulamıyorum hocam o yuzdende bütün işlerim yolunda gitmiyor

    YanıtlaSil
  33. BU DUA TERKİBİNİ YAPIN.
    Yıldız Düşüklüğü Nazar İçin Dua

    Yildiz düşüklüğü icin 1 bardak suya sağ işaret parmağını koy ve kalem süresinin 51 ve 52 ayetini 7 defa oku ve ayni suya keyf süresini dinletin ve o suyu için 10 gün devam edin.gul yağını göbek deliğinin etrafına kulak memesinin arkasına ve alnına ve dudak üstüne sürün sabah akşam yapın ve çalışma masasına biberiye yağı sürün.

    Kaynak : Alıntı

    YanıtlaSil
  34. ALLAH RAZI OLSUN HOCAM KEYF SÜRESİNİ 1 KERE Mİ YOKSA ODA 7 DEFA MI DİNLETECEĞİZ

    YanıtlaSil
  35. Kehf Suresi 1 defa -> ardından Kalem Suresi 51-52 7 defa okunacak.
    Selamlar

    YanıtlaSil