23 Haziran 2017 Cuma

Hangi dilek için okunursa okunsun “Dilek hasıl olur”.” Yâ Erhamerrâhimin

Hangi dilek için okunursa okunsun dilek hasıl olur Yâ Erhamerrâhimin

Cuma Akşam namazına 45 dk kala kabul olması beyan edilen bu zikri hiç durmadan devamlı
ezan okununcaya kadar okumaya devam edelim inşaallah dualarımız kabul olsun.
Her hangi bir dilek için,her hangi bir sıkıntımız için hemen Allahü Tela’nın bu ismi şerifine sığınalım.
Her gün (313) defa ” Yâ Erhamerrâhimin” şeklinde  yada ” Yâ Erhamerrâhimin Ya zel celali vel ikram”  şeklinde okunur ise Allahü Teâla ne dileği varsa kabul eder.Ne sıkıntısı var ise selamete çıkarır.İnşallah.
Erhamerrahimin: Merhametlilerin en merhametlisi (olan Allah) demektir.
Resülullah Hz. Muhammed (Aleyhisselam) şöyle buyurmuştur:
Allahü Teala’nın bir meleği vardır, bu melek “Ya Erhamerrahimin ” diyen kimseleri takip eder. Bir kimse ” Ya Erhamerrahimin ” kelimesini üç defa söylerse melek:
“Ya Erhamerrahimin olan rabbin sana yöneldi. ne dileğin varsa iste”der.
Kendimizi sıkıntılı, içinden çıkılamayacak bir durumda bulduğumuzda, bir hazine olan bu dualara sığınalım.
Kaynak:Münacaat Duaları(Havva Özkan)

25 yorum:

  1. Ya erhamerrahimin Allahım sıkıntımı sen biliyorsun lütfen sevindir bizi.Çok sıkıntılı bir durumun içindeyim

    YanıtlaSil
  2. Ben doğum sancısı çekerken okudum

    YanıtlaSil
  3. Rabbim sen büyüksün yüce isimlerin hürmetine kimin ne derdi varsa gider,feraha erdir

    YanıtlaSil
  4. ALLAHIM çok zordurumdayız kardeşimin selamete çıkması için hepinizden dua istiyorum

    YanıtlaSil
  5. Seni sevmesi için hemen etki eden zikir yasa dua varmı
    AMA HEMEN O GÜN O SAAT

    YanıtlaSil
  6. Bu tarz bir dua büyü ve sihre girer. Ahiretinizi yakmayın.
    ------------------------
    genel olarak insanların sizi sevmesi için dualar blog içinde var.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
  7. Yarabim cok canla basla gitim sen erseyi bilensin sana sindim cok pismanim yaptim atadan donmek istiyom tobe etmek istiyorum onun aklindan tum kotulu sil beni evimden ayirma azini dilini bala onun bana yapti akisliklari gorsun farkina varsin amin amin amin

    YanıtlaSil
  8. Beni yuvamdan ayirma bize kotuluk dusenini sana havale etim YARAB BENİM GUCUM YOK BASA CİKAMİYORUM SANA SİNİYORUM SANA BRAKİYORUM SANA SUKURLER OLSUN AKİMİZDA KOTU DUSUNENİ SEN BİLDİN GİBİ YAP TUM MUSLUMAN KARDESLERİZE YARDİM ET ZORDA DARDA OLAN ERKESE AMİN

    YanıtlaSil
  9. Gercekden cok mucizeli Merhametlilerin en merhametlisi Rabbbim

    YanıtlaSil
  10. abdestsiz de okunuyor mu ?

    YanıtlaSil
  11. Abdestsiz okunabilir.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admin. ben hergün 100 kez okuyorum, günah mi? sayisi tuturmadigim icin yada sayisi ayni olmadigi icin dileklerim kabul olmaz mi?

      Sil
    2. Admin , dua kabul makami mi ki soruyosun ya. Duayi Allah kabul eder. Hakikaten cidden bu kadar Cahilmisiniz. Sorsam butun markalari sanatcilari tek tek sayarsiniz. Bu tur salakca sorular duyunca dogrusu Ana babalariniza agzim dolusu beddua edesim geliyo. Neden bu kadar dinden uzak cahiliz nedeeeen okumuyoruz. ADMIN DUAM KABUL OLURMU , soruya bak. Adminin kendine hayri olsa burda işi ne

      Sil
  12. Cuma günü sayıdan ziyade O ani yakalamak !!!
    Hoca efendiler ezan okununcaya kadar Devamlı okumak gerektiğini beyan ediyorlar. Duanın sizin dileğinizin kabul olup olmayacğını Allah-u Te'ala dan başkası bilemez. Benim duam kabul olmadı diye küsme darılma Rabbim herşeyden haberdadır (Ayetten alıntı) Ya zamanı vardır yada belki senin için hayırsızdır. Siz namazınıza, zikrinize ve duaya devam edin taki kabul oluncaya kadar. Zikrinizi yapın, duam Rabbime ulaştı o ne eylerse güzel eyler deyin. yaşantınıza devam edin.
    Sadece sizin duanız gerçekleşmiyor. Bende bir çok dileğim için dua ediyorum. Blog içinde yazılan birçok dua terkibini kendimmde devamlı okuyorum. Rabbime hamdulsun maddi sıkıntılarım düzeldi. Ama hemen olmadı. Sabırlı ol. Hiç bir zaman Rabbimizden umudunu kesme. Devam lı zikir dua. bİR YERE GİDERKEN OTOBÜSTE MÜNİBÜSTE , ARAÇ İÇİNDE DEVAMLI ZİKİRLE MEŞGUL OLMAYA ÇALIŞ. SABAH NAMAZLARINDAN SONRA OKUNACAK BİRÇOK DUA VAR. SABAH OKUNACAK DUALAR, BİR GÖZ AT.
    SELAMLAR.

    YanıtlaSil
  13. Admin oğlumun selamete çıkması için okuyorum sayı varmı abdesli abdessiz olurmu rabbim darda kalmış tüm din kardeşlerime yardım etsin feraha çıkarsın

    YanıtlaSil
  14. Abdestsiz okunabilir. Hergün 313 defa okunması tavsiye edilmiş.
    Sizde mümkünse bu sayıya uymaya çalışın. Aklınıza geldikçe okuyup kalbinizden niyetinizi düşünün.
    Blog içinde birçok kısmet, hacet için dualar ve zikirler var.
    Vakit bulduğunuzda bakarsınız.
    Oğlunuz kendide okusun. Sizin okumanızda güzel.
    İnşaAllah yakın zamanda selamete çıkar.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
  15. BLOĞUNUZDA İÇ ÇAMAŞIRI REKLAMI VAR NE KADAR UYGUNSUZ .DERHAL KALDIRILMALI

    YanıtlaSil
  16. Reklamlar google taraından otomatik olarak yayınlanıyor.
    Mümkün oldUğu kadar gördüklerimi engelliyorum
    ÜSTE SAĞ TARAFTA (X) BASARAK REKLAMI KAPATABİLİRSİNİZ.
    SELAMLAR.

    YanıtlaSil
  17. merhabalar sayısız okusak olur dimi çalışırken sürekli okumak istiyorum sayı tutamıyırum

    YanıtlaSil
  18. İstediğiniz kadar okuyabilirsiniz.
    İnşaAllah bereketini bulusunuz.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
  19. Merhaba benim esim alkol kullanıyor ama zarar vermiyor bize yinede bıraktırmak için kac kere okumam gerek

    YanıtlaSil
  20. Rabbim yardımcınız olsun. Özellikle cuma günü ilkindi namazı ile akşam ezanınakadar devamlı ” Yâ Erhamerrâhimin” zikri sayı gözetmeksizin okunması gerekiyor. Bu şekilde okunursa mutla dileğin kabul olacağını Cübbeli Ahmet Hoca sohbetlerinde anlattı.
    Bugün Cuma ilkindi namazından sonra okursunuz.
    Selamlar.

    YanıtlaSil