3 Ağustos 2017 Perşembe

Altından Kalkamayacığınız İşleri Allah'ü Tealaya Havale Ediniz

Başımız sıkışınca biz ne yapıyoruz, hemen güçlü kuvvetli bir dost ve akraba arayışında oluyoruz.
OYSA
"Hasbiyallâh(hasbiyallâhu), lâ ilâhe illâ hûve, aleyhi tevekkeltu ve huve rabbul arşil azîm." 

DİYECEK KADAR İTİKATIMIZ YOK. KENDİMDEN BİLİYORUM.
TAMBİR İTİKAT VE İMAN SAHİBİ OLDUĞUMUZDA HAYATIMIZDA BİR ÇOK
ŞEY DEĞİŞECEK.  

ALLAH'U TEALAYA TAM TEVEKKÜL ETMEYİ RABBİM BİZEDE NASİP ETSİN. AMİN.
 
Manası : "Bana, Allah yeter (kâfidir), O'ndan başka ilâh yoktur.

Ben, Allah'a tevekkül ettim (güvendim). Ve O, azîm arşın Rabbidir.

Tevekkül : Darda olduğumuz, sıkıldığımız, sıkıştığımız anlarda parasız kaldığınızda,dertlerle.

************************************
 ************************************

SIKINTI,MÜŞKİL DURUMDA OLUNCA 450 DEFA OKUNUR.
"Hasbunâllâhu ve ni’mel vekîl."
(“Allah bize kâfidir, o ne güzel vekîldir!”)

Hasbunallahu ve ni'mel vekil fazileti hakkında daha fazla bilgi bu linkten mutlaka okuyun sohbeti dinleyin

1 yorum: