11 Ağustos 2017 Cuma

Sağlık,Maddi ve Manevi Hayat İçin Çok Faydalı Bilgi Hazinesi

-Dışarıdan gelen vesveselere 11 Felak okunmalı..
-Nefisten gelen vesveselere 11 Nas Suresi okunmalı..
-Cimriliğe karşı 11 defa Mâûn Suresi okunmalı
-Şirke karşı 11 defa Kafirûn Suresi okunmalı.
- 11 sayısı esma-ı ilahiyenin merdivenidir.
- Besmele ile 7 kez okunan Fatiha bütün hastalıklar için şifaya vesiledir.
 -Besmele 19 kez okunursa kayıp eşya bulunur..
 -Besmele 786 kez okunursa her türlü müşkül halledilir
-En önemlisi dünya mutluluğu için namaz kılın
Ahiret mutluluğu için namaz kılın
 -Günlük 21 tane kuru üzüm hafızayı açar. Her birini besmele çekerek
yemeli..
 -Çayı limonla içmek, çayın kan yapıcı özelliği yok etme keyfiyetini giderir..
 -Çörek otu baş ağrısını keser..
 -Kalp damar tıkanıklıklarına karşı karabaş balı yenmeli.
 -Migrene karabaş balı kullanılmalı. Karabaş balı, beyin hastalıklarında damar açıcıdır..
 -Ardıç yağı, antibiyotik yerine geçer. Ardıç yağına demiri koysan eritir, ama vücuda zarar vermez.
-Vücuttaki cerahati, iltihabı çıkarır, temizler. Vücut dengesini temin eder..
 -Ağrı için ardıç yağı ve kantaron karışımı sürülür..
 -Saf zeytinyağı ve kantaron,
iç ve dış kanamaları önler,
hücreleri yeniler,
sinir uçlarını tamir eder. *Kantaron yağı kanser ağrısını yok eder..
 -Saç için, kekik suyu ile saçlar yıkanır, dibine lavanta yağı sürülür. Kantaron yağı sürülür, saç diplerindeki cerahat boşalır, dibinden saç çıkar..
 -Sütle kaynatılmış sarımsak bronşiti yok eder..
 -Elmayı kabuğuyla yemek yüz güzelliği yapar..
- Kuyruk yağı romatizma, bel ve boyun ağrılarına iyi gelir..
Kemik erimesine karşı kuyruk haşlanıp aç karnına yenmeli, belden alt kısmına tırnaklara kadar sürülmeli..
-Kudret narı yağı, güzelleştirir,
yüzde leke koymaz.. İçilir ve hastalıklı yere sürülürse sedef hastalığını ve kaşıntıları yok eder..
LOKMAN HEKİM’E SORMUŞLAR
“BU DÜNYADA NE ÖĞRENDİN?”
1- Namazda kalbime sahip olmayı öğrendim.
2- Misafirlikte gözüme sahip olmayı öğrendim.
3- Yemekte elime sahip olmayı öğrendim.
4- Cemiyette dilime sahip olmayı öğrendim.
5- Yaptığım iyiliği unutmayı öğrendim.
6- Bana yapılan kötülüğü unutmayı öğrendim.
7- Allah’ın kudret ve kuvvet sahibi olduğunu
öğrendim.
8- Ölümün hak olduğunu öğrendim
Ey kudret ve kuvvet sahibi Rabbim dünyada iyilik ver ahirette de iyilik ver bize iki cihan saadeti nasib eyle Amin

1 yorum:

  1. Allah Razı olsun emeğinize sağlık harika bilgiler ögreniyorum.

    YanıtlaSil