10 Eylül 2017 Pazar

Sema Kapılarını Açan Dua



 Ömer (r.a.) anlatıyor. Biz, Allah resulü ile birlikte namaz kılarken, cemaatten bir adam: "Allahu ekber kebira, velhamdülillahi kesira ve subhanallahi bükraten ve esila" dedi. Namazdan sonra Allah resulü (s.a.v.): "Şu şu kelimeyi kim söyledi?" diye sordu. Cemaatten bir adam: "Ben, ey Allah'ın resulü!" deyince, Hz. Peygamber şöyle buyurdu: "Bu kelimelere şaştım! Onlara göklerin kapısı açıldı." buyurdu.
İbn Ömer der ki: "Allah resulünün böyle söylediğini işit­tikten sonra, bu kelimeleri hiç terk etmedim."
الله أكبر كبيرا و الحمد لله كثيرا و سبحان الله بكرة و أصيلا
Müslim, 601; Tirmizî, 3592; Nesâi, 2/125.
Sema Kapıları Açıldı


 "Allahu ekber kebira, velhamdülillahi kesira ve subhanallahi bükraten ve esila"

Anlamı :
(Allah'ı son derece tekbir ederim. Allah'a çokça
hamd ederim ve sabah akşam Allah'u Tealayı
tesbih ederim.)

 Aşağıdaki Terkibi Meşru Hacet ve Dilekleriniz İçin Okuyabilirsiniz.
“Bismillahirrahmanirrahim ALLAH’U EKBER KEBİRA, VELHAMDÜ LİLLAHİ KESİRA, SÜBHANALLAHİ BÜKRETEN VE ESİLA”

18769 YA VASİ CELLE CALALÜHÜ
Tesbih bittiğinde YA RAFİ'U YA KADİRU'L-MUKTEDİR.

2 yorum:

  1. Bu duaları yazıp döndüren kişilere çok teşekkür ediyorum başta Allah'ın Resulü sallallahu aleyhi selam efendimize susuz saygılar sunuyorum

    YanıtlaSil
  2. Bekir uzunyollu

    YanıtlaSil