25 Eylül 2017 Pazartesi

Hz. Enes Bin Malik'in Duası

Hz. Enes Bin Malik'in Duası

 

Allâh en büyüktür. Allâh(herşeyden) daha yücedir.
Canımın ve(itikadımın korunması niyetiyle) dinimin üzerine
Allâh'ın adını zikrediyorum. Rabbim'in bana vermiş olduğu
her şey üzerine Allâh'ın adını okuyorum.

 İsimlerin en hayırlısı olan Allâh'ın adıyla(Rabbim'e iltica ediyorum)
Yerin ve göğün Rabbi olan Allâh'ın adıyla(O'na) yalvarıyorum.
O Allâh'ın ismiyle(O'na sığınıyorum)
ki O'nun ismiyle olana hiçbir hastalık zarar veremez.
Allâh'ın adıyla(duâ etmeye) başladım ve ancak Allâh'a güvendim.

Benim Rabbim ancak Allâh'tır,Allâh ki hiçbir kimseyi
O'na ortak koşmam. Ey Allâh! ben senden(sınırsız sonsuz) hayırların
hürmetine;senden başka hiç bir kimsenin
veremeyeceği hayırlardan(bana nasip olanı) isterim.

 Güvencen çok güçlüdür,övgün çok büyüktür,
senden beni; her kötülüğe ve (rahmetinden) kovulmuş
şeytana karşı,senin korumanda ve
himayende eyle. Ey Allâh! Yarattığın her şey(in şerrinden)
Senin(himayen)le eman istiyorum ve bunlardan ancak seninle
korunuyorum.
 
Ben önümde: O Rahmân ve O Râhim olan Allâh'ın
ismiyle! De ki 'O, Allâh'tır Ehad'dır.Ancak Allâh Samed'dir
(hiçbir kimseye muhtac olmayıp herkes Kendisine muhtac olandır).
O doğurmamış ve doğurulmamıştır. Hiçbir kimse O'na denk de olmamıştır.
(mealindeki İhlas Suresi'ni okuyup) takdim ediyorum.

Arkamdan da,sağımdan da,solumdan da,üstümdende
ve altımdan da (Aynısını takdim edip bununla her şeyden Rabbime
Sığınıyorum).Amin

 Kaynak : Cübbeli Ahmet Hoca Efendi

 


2 yorum:

  1. Kardeşim dua yanlış kelime var biç yazıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun, dua nın türkçe mealini koydum.
      düzeltmeler yapınca tekrar ekleyeceğim.
      Yanlış ve hatalı bulduğunuz tüm yazılar için lütfen uyarmaya devam edin. Selametle.

      Sil