25 Mayıs 2021 Salı

Başınıza gelen herhangi bir musubetten sonra bu duayı yapın

Evlenmek İsteyenler, İşini Kaybedenler, Eşini Kaybedenler Herhangi Bir Zarara Uğruyanlar Bu Duayı Okusunlar.


Hadis:

 Ümmü Seleme (radıyallahu anhâ) anlatıyor: "Resulullah (aleyhissalâtu vesselâm)'ı şunları söylerken işittim: "Kendisine bir musibet gelen müslüman Allah'ın emrettiği:
"İnnâ lillahi ve innâ ileyhi râci'ün, allahümme ecürni fi musibeti vahluf li hayran minhâ. 

"Biz Allah'ınız ve ancak O'na döneceğiz. Bana bu musibetim için ücret ver. Ve bana bunun arkasından daha hayırlısını ver'' derse Allah o musibeti alır ve mutlaka daha hayırlısını verir."

 ---------------------------------------------------

"Rabbena heb lena min ezvacina ve zurriyyatina gurrate a'yuniv vec'alna lil muttegîne imama." ("Rabbimiz!Bize gözümüzü aydınlatacak eşler ve zürriyetler bağışla ve bizi takvâ sahiplerine önder kıl! derler." Furkan:74)

------------------------------------------------------- 

 HADİSİ ŞERİFLER

 ----------------------------------------

Hz Muhammed (Sav) “Bana bir kez salavât getirene Allah on kez salavât getirir (rahmet eyler).” (Müslim, Salât, 70)

-----------------------------------------------
“Miraç sırasında Hz İbrahim’le karşılaştım, bana (dedi ki): ‘Ey Muhammed! Ümmetine benden selam söyle ve haber ver ki, cennetin toprağı temiz, suyu tatlıdır. Burası (suyu tutacak şekilde) düz ve boştur. Oraya atılacak tohum da “Sübhanallahi, velhamdülillahi ve la ilahe illallahu vallahu vallahü ekber.” cümlesidir.’ ” (Tirmizi, Daavat, 60)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder