Cebrail (a.s.), Peygamber Efendimiz (s.a.v.) rahatsızlandığında ona gelerek şu şifa duasını okumuştur.
(Bismillâhi erkîke min külli şey'in v-Allâhü yeşfîke min dâin fike min şerr'in-neffasâti fi-l-ukadi ve min şerri hâsidin izâ hased).
Manası: "Allah adıyla her şeyin şerrinden senin namına sığınırım. Allah sende olan her hastalığa şifa versin. Düğümlere üfleyen sihirbazların, haset ettiği vakit hasetçinin şerrinden de Allah seni korusun." demekdir.
Üç defa okunması tavsiye edilmiştir.
Okunuşu:
"Bismillahi arkîke min külli şey'in yu'zîke, min şerri külli nefsin ev 'aynin hâsidin. Allahü yeşfîke, bismillahi arkîke."
"Bismillahi arkîke min külli şey'in yu'zîke, min şerri külli nefsin ev 'aynin hâsidin. Allahü yeşfîke, bismillahi arkîke."
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder