21 Nisan 2017 Cuma

Yedi kat gökleri ve yedi kat yerleri titreten dua

İsa(a.s) bu duayı okuyunca Allah Teala yahudilerin gözlerinden onu gizleyip,semaya kaldırdı.  

 “Allahümme inni es’elüke bismikel ehadil e’azz.Ve  ed’ükellahümme bismikel azıymil vitr.Ve ed’ükellahümme bismikel kebiril müte’alillezi mele’el erkâne küllehâ en tekşife anni mâ sabahtü ve mâ emseytü fih.”

Anlamı : “Ey yüce Rabbim’Ehad ismin ile senden istiyorum.Allah’ım! Azim isminle sana yalvarıyorum. Allah’ım,kainatın her zerresinde varlığını hissettiğim yüce kebir ismin hürmetine sabahlayıp akşamladığım zaman içinde üzerime gelecek her türlü belayı benden uzaklaştır.”



Efendimiz(s.a.v.) buyuruyor ki; Ey beni Haşim ve ey Beni Menaf! bu dua ile rabbinize dua ediniz ki Muhammedin nefsi yed-i kudretinde olan Allah'a yemin ederim ki, her kim bu duayı okursa Arş-ı Ala ve yedi kat gökleri ve yedi kat yerleri tirtir titrer ve Allahü Teala meleklere:
“Bu kulumun dünyevi ve uhrevi muradını verdim, sizlerde şahid olun.” buyurur.

Daha anlaşılır olarak açıklarsak,
“Kulumun gerek dünyaya ait gerekse ahirete ait isteklerini yerine getirdim Şahid olun





 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder