16 Aralık 2017 Cumartesi

VATANIMIZIN PAYİDAR VE MUZAFFER OLMASI İÇİN OKUNACAK AYETLER

TÜRK BAYRAĞI DÜNYA ŞAFAKLARINDA DALGALANACAK..
ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLACAK.....
Allah-u Teala'nın melek orduları ile yardımının gelmesi,
Vatanımızın milletimizin, askerimizin, polisimiz her daim muzaffer olması ve 7 düvel keferenin zelil olması için okunacak ayeti kerimeler.

Türk Milleti İmanlıdır içki içende, kumar oynayanda, zinada olanda, faiz yiyende
kalplerinde iman var, Allah ve Peygamber Aşkı Var Elhamdülillah,
bir kıvılcım bekleyor nasibi olan.


O nasip ya maddi olarak, ya da hasta olunca yükseliyor.
Bir arayış başlıyor, başımdaki bela musubetten nasıl kutulurum diye.
Hep aynı son YOL HEP RABBİNE ÇIKIYOR.
Nereye dönersen dön, Ya Allah Celle Celalühü.
 

Rabbimize sığınıp ondan yardım dileyim Can Dostlar
Bu vatanı bize bağışlaması için dua dua dua...
Herşey bize bağlı eğer müslüman isek, iman etti isek,

Alemlere Rahmet Olarak Gönderilmiş
Efendimiz Başımızın Tacı Nurumuz
Hz. Muhammed Mustafa (Sallallahu Eleyhi ve Sellem) Efendimize
teslim oldu isek.
Her şeyi bizi yaratan rabbimizden isteyelim.
Hiç bir insana kul köle olmayalım İnşaAllah.


----------------------------------------
Hasbîyallâh(hasbîyallâhu), lâ ilâhe illâ hûv(hûve), aleyhi tevekkeltu ve huve rabbul arşil azîm(azîmi).

Manası : "Bana, Allah yeter (kâfidir), O'ndan başka ilâh yoktur.

Ben, Allah'a tevekkül ettim (güvendim). Ve O, azîm arşın Rabbidir.
7 Gün hergün 100 defa okuyalım.
------------------------

İmanını düzelt, nasuh tövbesini, istiğfarını yap, Rabbine Teslim ol, namazını eksiksiz kıl.
Rabbimin Yardımı gelecek.İnşaAllah.
Namaz,Namaz, Namaz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

ENFA SURESİ 9 AYETİ KERİMESİ 

Abdestli Okuyalım. Başta bir defa euzu besmele çekip okuyabilirsiniz.


 اَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ

Eûzu billahi mineş-şeytânirracîm. Bismillahirrahmanirrahîm.

 


اِذْ تَسْتَغ۪يثُونَ رَبَّكُمْ فَاسْتَجَابَ لَكُمْ اَنّ۪ي مُمِدُّكُمْ بِاَلْفٍ مِنَ الْمَلٰٓئِكَةِ مُرْدِف۪ينَ
﴿٩﴾

"İz testegıysune rabbekum festecabe lekum enniy mumiddukum bi elfin minel Melaiketi mürdifin."....
8- Enfal- 9
(- Rabbinizin yardımına sığınıyordunuz..O, << BEN size, birbiri peşinden bin Melekle yardım ederim.>> diye icabet etti..-)
Günde en az 100 okuyalım....