22 Şubat 2018 Perşembe

Besmele ile Beraber Bir Nefeste Okunan Fatiha-i Şerife'den Nail Olan Sevap

Besmele ile Beraber Bir Nefeste Okunan Fatiha-i Şerife'den Nail Olan Sevap
Muhyiddini Arabi Hazretleri "Fütûhâtı Mekkiye"
isimli kitabında şöyle dedi:
"Sen Fatiha-i Şerîfe'yi, besmele fasılasıyla beraber kesiksiz olarak;
bir nefeste okursan, Muhammed Mustafa (S.A.V.)'den yeminle,
Cebrail (A.S.)'dan yeminle, Mikâil (A.S.)'dan yeminle, İsrafil (A.S.)'dan yeminle. 

Cenâb-ı Allah'ın şöyle buyurduğu rivayet edildi.
"Ey İsrafil Keremim, varlığım, celalim ve izzetim
hakkı için kim:
"Bismillahirrahmanirrahıym" kavli şerifini Fatiha Suresine
bitişik olarak bir kere okursa siz şâhid olunuz ki,
ben onu mağfiret ettim, (günahlarını bağışladım),
onun hasenatını kabul ettim, onun kötülüklerini geçtim,
onun dilini Cehennemde yakmayacağım,
onu kabir azabından ve büyük korkudan
onu korurum. O kişi bana, Peygamberler ve evliyanın
bulunduğu tarafından gelir. Yani evliya kullarımla
beraber bana gelir."


(Ruhu-l Beyan Tercümesi C:1 S:44)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder